E-poe kasutustingimused

1. Üldsätted

1.1  Käesolevad Maceakauppa e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil maceakauppa.ee asuval ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel. 1.2  E-pood müüb Macea Oy-le kuuluvates kauplustes olevaid tooteid. 1.3  Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku Macea Oy (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. 1.4  Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid 1.5  Müüja andmed:
  • Macea Oy
  • Nuuttilantie 32, 15700 Lahti, Finland
  • Reg. Nr FI11042249
  • E-post klienditeenindus@macea.ee
1.6  Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada www.maceakauppa.ee Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. Klienditugi

2.1  Klienditoe telefoninumber on +372 56822932 (avatud tööpäeviti kl 9-17.00). 2.2  E-posti aadress: klienditeenindus@macea.ee 2.3  Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

3. Hinnad

3.1  Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu ning on esitatud eurodes. 3.2  E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluste hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest. 3.4  Transpordi hinnad on välja toodud punktis 7.

4. Tooted

4.1  E-poe tooted on reeglina olemas laos või müüja jaekaupluses. Toodete saadavust ei tagata, kuna laoseis võib tehniliste probleemide tõttu olla ekslik. 4.2  Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel. 4.3  Tasutud tellimuse kogu ostusumma tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

5. E-poes registreerumine

5.1  Registreerunud ja sisselogitud püsikliendile rakenduvad püsikliendi pakkumised ning 5%-line soodustus täishinnaga toodetelt. 5.2  Transporditasule püsikliendi soodustus ei rakendu.

6. Tellimuse esitamine

6.1  Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse kliendina. 6.2  Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi. 6.3  Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi. 6.4  Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi ja nõustub kasutustingimustega. 6.5  Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas. 6.6  Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”. 6.7  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

7. Makseviisid

7.1  Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV ja Coop 7.2  Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas. 7.3  Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 7.4  Maksmine toimub eurodes.

8. Kauba kättesaamine

8.1  Kliendil on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida Omniva pakiautomaat või Omniva kullerteenus. Väljaarvatud jalgrattad, mille kohaletoimetamise võimalused on välja toodud punktis 8.3.7 8.2  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati.
  •  8.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 4.90€.
  •  8.2.2 Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimus kliendi poolt valitud pakiautomaati 7 tööpäeva jooksul.
  •  8.2.3 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.
  •  8.2.4Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  •  8.2.5 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi e-poodi.
  •  8.2.6 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.
8.3  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva kulleriga.
  • 8.3.1  Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 4.90€
  • 8.3.2  Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimuse kliendi poolt valitud aadressile 7 tööpäeva jooksul. Kauba täpse üleandmise aja lepib Omniva kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
  • 8.3.3  Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil tellimuse vastuvõtmise.
  • 8.3.4  Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb tellimus hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga või lihtkirjaga postkasti.
  • 8.3.5  Tellimust hoitakse postkontoris 15 kalendripäeva.
  • 8.3.6  Juhul kui klient ei lähe tellimusele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.
  • 8.3.7  Jalgrattaid on võimalik tellida müüja jaekauplustesse.
  • 8.3.9  Juhul, kui klient on vormistanud tellimuse nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 14:00 kuni esmaspäeval kella 9:00ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 9:00.
  • 8.3.10  Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi. Müüja ei vastuta viivituse või arusaamatuse eest, juhul kui see on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuse tõttu.
  • 8.3.11  Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt e-poodi teavitada, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile klienditeenindus@macea.ee

9. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

9.1  Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada. 9.2  14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele. 9.3  Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale. Välja arvatud jalgrattad, mida saab tagastada vaid müüja jaekauplustesse. 9.4  Taganemisvormi leiab siit. 9.5  Kaupluste asukohad ja lahtiolekuajad leiab siit. 9.6  Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav. 9.7  Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning klient vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui ta on toodet kasutanud eeltoodust muul viisil. 9.8  Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sokid) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 9.9  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Omniva pakiautomaat saab tellimuse ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Tagastuskoodi kasutamisel on tagastus tasuta ning jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul. 9.10  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud kuller, saab tellimuse ümber vahetada või tagastada, viies selle vabalt valitud postkontorisse. Toote ümbervahetamiseks ja tagastamiseks on nõutav toote ostupakendil olev triipkood. Tagastamine postkontorist on tasuta ja tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul. 9.11  Toote kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus. 9.12  Toote saab nii kaupluses kui e-poes ümber vahetada ainult sama toote teise suuruse vastu. Ümbervahetamise korral läbi e-poe tuleb soovitud tooted eelnevalt broneerida, kirjutades epood@rademar.ee. Uue toote saadame Teile vahetult pärast ümbervahetatava toote kätte saamist. Ümbervahetusega seotud kulud katab müüja. 9.13  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 9.14  Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kohaletoimetamise tasu on müüjal õigus tagastada kohaletoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

10. Kliendi isikuandmete töötlemine

10.1  Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress). 10.2  Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale Maksekeskus AS-ile ja tarneteenust pakkuvale AS Eesti Post-ile ja Itella AS-ile 10.2  Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. 10.3  Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku. 10.4  Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 11.1 Tellimispiirangud Ainult üle 15-aastased inimesed saavad veebis sisseoste teha. Alla 18-aastased lapsed saavad oma ostude eest maksta ainult veebis. Lisaks tuleb tellimuse kommentaari väljale lisada ka alla 18-aastase vanema nimi ja e-posti aadress. Arve või krediidi maksja peab olema vähemalt 20-aastane ja hea krediidiajalooga. Arve või krediitkaardiga tasumisel peab klient esitama oma isikliku isikukoodi. Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt. Tellimuse kinnitus saadetakse e-postiga. Kui pakk on transiidi ajal kahjustatud ja kui ka tellitud tooted on kahjustatud, peab klient viivitamatult postkontoris kahjust teatama ja teatama sellest Macea Oy müügiesindusele. Tarbijakaitseseaduse alusel on tarbijaklientidel taganemisõigus 14 päeva. Vahetus- ja tagastamispoliitika kehtib ainult müügiks mõeldud heas korras toodetele. Toode ja originaalpakend peavad olema veatud ning puhtad ja heas seisukorras. Macea Oy saadab tellimuse kinnituse e-posti teel, kus klient saab tellimuse üksikasju kontrollida. Kui mõni teave on märgatav, peaks klient võtma ühendust tellimuse kinnituses märgitud e-posti aadressil.